Ben halen forumda duyarlı arkadaslar olduğuna inanıyorum.
Ayrıca Ücreti sizlere ödeyince google iyi karşılamama durumu ne oluo? o zmn iyimi karşılıyor

Bence siz iyi karşılıyorsunuz

iyi forumla hocam saygılar...
ücreti bize ödeyince ya bizimkinin aynısı gibi istiyorsanız size onun aynısını verip kendi sitemizi değiştiriyoruz yada size bizimki gibi ama daha değişik bi görüntüde yani birebir olmayacak şekilde yaparız

arkadaşın dedigi gibi çogu insan bu işten ekmek yiyor...zaten script düzenlemenin dışındaki herhangi bir hata ile karşılaştıgınızda scriptte o konuda yardım ediyoruz şunu yapabilirsiniz bunu yapabilirsiniz diye yada bu şekilde düzeltebilirsiniz diye ama script editlemek çok ayrı birşey gelip burada editledigimiz scripti paylaşmamız çok saçma olur...sitemizin bir özgünlüğü kalmaz...