anlatamadım galiba. zaten kimse yapma taraftarı değil. benim demek istediğim eğerki illahaki yaptıracam diyorsanız, illahaki ücreti karşılığında yapacak birini bulursunuz . bilmem anlatabildimmi.
He biri çıkar kardeşim ben yaparım der ozaman oda onun insiyatifine kalmış. ona kimse karışamaz.
Not:bunları yazmamdaki amaç. scriptin yazarı artık gördüğüm kadarıyla destek vermiyor. o yüzden buradaki çoğu arkadaş kendine göre editlemiş vs. bişeler yapmış. bizlerinde bu arkadaşlara yardım amaçlı destek vermemiz gerek kanaatindeyim. yoksa yeni şeyler elde etmek zor olur düşüncesindeyim.he yine söylüyorum biri hayrına ben yaparım der onu bilmem.
sanada iyi forumlar.
selametle
ücreti bize ödeyince ya bizimkinin aynısı gibi istiyorsanız size onun aynısını verip kendi sitemizi değiştiriyoruz yada size bizimki gibi ama daha değişik bi görüntüde yani birebir olmayacak şekilde yaparız

arkadaşın dedigi gibi çogu insan bu işten ekmek yiyor...zaten script düzenlemenin dışındaki herhangi bir hata ile karşılaştıgınızda scriptte o konuda yardım ediyoruz şunu yapabilirsiniz bunu yapabilirsiniz diye yada bu şekilde düzeltebilirsiniz diye ama script editlemek çok ayrı birşey gelip burada editledigimiz scripti paylaşmamız çok saçma olur...sitemizin bir özgünlüğü kalmaz...
Arkadaslar bu kadar alınmayın bakın orda ne demişim; " ben halen forumda duyarlı arkadaslar olduğuna inanıyorum"
yapmayın gözünüzü seveyim kimse zorla sizden bişe istemiyor. duyarlılık, duyarsızlık meselesi
tekrardan iyi forumlar saygılar...