• 06-11-2010, 20:42:11
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salla gitsin okadar önemli değil. yüklemeleri yaptıktan sonra yönetim klasörünün içindeki error.log u silersin olur biter.
    Görüntü olarak pek hoş değil. Bu hatanın nedenini bilen yok mu ?

    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/faceboo1/public_html/yonetim/facebook-botu.php:1) in /home/faceboo1/public_html/yonetim/facebook-botu.php on line 3

    Facebook Botu.php açtım 3. satıra baktım ama sorun bulamadım ?

    Bu arada

    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ripti-php.html

    Yukardaki scripti bu scripte kullanabilirmiyiz.
    Mesela video indir başlığı altında olaiblir mi Yapan war mıdır acep ??
  • 07-11-2010, 11:36:45
    Arkadaşlar Linklerinizin "_" değilde , "-" şeklinde çıkmasını isterseniz ...
    $replace = array satırındaki "_" işaretlerini "-" işareti ile değiştirin
    ben böyle yaptım oldu linklerdeki _ ler - olarak çıkıyor
    kolay gelsin
  • 07-11-2010, 13:51:54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uMiTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Linklerinizin "_" değilde , "-" şeklinde çıkmasını isterseniz ...
    $replace = array satırındaki "_" işaretlerini "-" işareti ile değiştirin
    ben böyle yaptım oldu linklerdeki _ ler - olarak çıkıyor
    kolay gelsin
    yeni kuracaklar yapabilir. fakat indexleririni _böyle almış olanların yapması iyi olmaz. hit kaybı yaşarsınız vs.
  • 07-11-2010, 13:54:07
    Tebrik ederim.
    Güzel olmuş.
  • 07-11-2010, 16:30:36
    Siteye sayyaç ekleyecem index.php'ye ekleyince sadece index.php de görünüyor. ayar.php de ki link değişimi kısmına ekliyorum bu seferde hata veriyor

    Sayyaç kodunu nereye koymam gerekiyor?
  • 07-11-2010, 19:11:54
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye sayyaç ekleyecem index.php'ye ekleyince sadece index.php de görünüyor. ayar.php de ki link değişimi kısmına ekliyorum bu seferde hata veriyor

    Sayyaç kodunu nereye koymam gerekiyor?
    ayar php ye eklediğin zaman tek tırnakların önüne \ bu ters slashı koy. yoksa hata alırsın.
  • 08-11-2010, 10:28:14
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayar php ye eklediğin zaman tek tırnakların önüne \ bu ters slashı koy. yoksa hata alırsın.
    Hangi tek tırnakların önüne hocam? Ayar.php'de tam olarak nereye eklemem gerektiğini yazabilir misiniz?
  • 08-11-2010, 11:12:10
    Üyeliği durduruldu
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi tek tırnakların önüne hocam? Ayar.php'de tam olarak nereye eklemem gerektiğini yazabilir misiniz?
    sayyac kodunu buraya yazarmısın
  • 08-11-2010, 12:25:51
    Yorum Yazma Yerinde isim yazılmasına rağmen
    Yorum onaylandıktan Sonra Yazan: Karşısı Boş ama yorum çıkıyor ...
    Neden Çıkmıyor Acaba Yazan Karşısında Yazılan İsim
    script gerçekten süper ücretsiz şekilde teşekkürler chatlakturk

    not: türkçe karakter sorunu var sanırım ( ümit ) yazıyorum ü harfinden dolayı çıkmıyor sanırım ...