herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
salla gitsin okadar önemli değil. yüklemeleri yaptıktan sonra yönetim klasörünün içindeki error.log u silersin olur biter.
Görüntü olarak pek hoş değil. Bu hatanın nedenini bilen yok mu ?

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/faceboo1/public_html/yonetim/facebook-botu.php:1) in /home/faceboo1/public_html/yonetim/facebook-botu.php on line 3

Facebook Botu.php açtım 3. satıra baktım ama sorun bulamadım ?

Bu arada

https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ripti-php.html

Yukardaki scripti bu scripte kullanabilirmiyiz.
Mesela video indir başlığı altında olaiblir mi Yapan war mıdır acep ??