clupmania adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ChatLakTurk Video Scripti :) facebook botlu + seolu + jquery admin onaylı yorum sistemli ( PHP )
982
●88.784
- 26-10-2010, 13:24:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.napcanbaşka botu facebookyetmiyormu. artı yahoo, youtube ve mynet video botlarıda var. eğer facebook kapanırsa falan ozaman chatlakturk hocam yeni bi sarsılmaz bot yapar yayınlar heralde.
- 26-10-2010, 22:28:48sayyac kodunun içindeki tek tırnaklar varyaMNBulent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
'
bu tektırnakları şununla değiştir\'
öyle ekle - 26-10-2010, 22:58:16yapamadım :S msnden yardımcı olur musunherseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 00:20:54yapamayacak bişe yok kodu ekle buraya direk burdan yapalım hocam.
- 27-10-2010, 21:29:49<!-- Sayyac counter START v4.3 -->
<script type="text/javascript">
<!--
document.write(unescape("%3Cscript src='" + (("https:" == document.location.protocol) ? "https://" : "http://")
+ "srv.sayyac.net/sa.js?_salogin=hayko1905&_sav=4.3' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));
//-->
</script>
<script type="text/javascript">
<!--
sayyac.track('hayko1905','srv.sayyac.net');
//-->
</script>
<noscript><a href="http://www.sayyac.com/" title=""><img src="http://srv.sayyac.net/sa.gif?_salogin=hayko1905&_sav=4.3" border="0" alt="" /></a></noscript>
<!-- Sayyac counter END v4.3 -->
kod bu - 27-10-2010, 23:42:08Al bakalım böyle dene birde
<!-- Sayyac counter START v4.3 --> <script type="text/javascript"> <!-- document.write(unescape("%3Cscript src=\'" + (("https:" == document.location.protocol) ? "https://" : "http://") + "srv.sayyac.net/sa.js?_salogin=hayko1905&_sav=4.3\' type=\'text/javascript\'%3E%3C/script%3E")); //--> </script> <script type="text/javascript"> <!-- sayyac.track(\'hayko1905\',\'srv.sayyac.net\'); //--> </script> <noscript><a href="http://www.sayyac.com/" title=""><img src="http://srv.sayyac.net/sa.gif?_salogin=hayko1905&_sav=4.3" border="0" alt="" /></a></noscript> <!-- Sayyac counter END v4.3 --> - 28-10-2010, 00:00:28arkadaşlar bu scriptte indexlenme sorunu var.. nasıl düzeltilir bilmiyorum ama 2 ay kullandım. olmuyor.
- 28-10-2010, 11:47:47Öyle bir sorun yok hocam bende yaklaşık 2 aydır kullanıyorum buyur bak çatır çatır index alıyor:ozanbayrak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TIKLA