• 26-10-2010, 13:24:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    clupmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka bot yokmu hocam

    1 aydır kullanıyorum teşekkürler
    napcanbaşka botu facebookyetmiyormu. artı yahoo, youtube ve mynet video botlarıda var. eğer facebook kapanırsa falan ozaman chatlakturk hocam yeni bi sarsılmaz bot yapar yayınlar heralde.
  • 26-10-2010, 22:22:38
    bir türlü sayyac koyamadım :S:S
  • 26-10-2010, 22:28:48
    MNBulent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir türlü sayyac koyamadım :S:S
    sayyac kodunun içindeki tek tırnaklar varya
    '
    bu tektırnakları şununla değiştir
    \'
    öyle ekle
  • 26-10-2010, 22:58:16
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayyac kodunun içindeki tek tırnaklar varya
    '
    bu tektırnakları şununla değiştir
    \'
    öyle ekle
    yapamadım :S msnden yardımcı olur musun
  • 27-10-2010, 00:20:54
    yapamayacak bişe yok kodu ekle buraya direk burdan yapalım hocam.
  • 27-10-2010, 21:29:49
    <!-- Sayyac counter START v4.3 -->
    <script type="text/javascript">
    <!--
    document.write(unescape("%3Cscript src='" + (("https:" == document.location.protocol) ? "https://" : "http://")
    + "srv.sayyac.net/sa.js?_salogin=hayko1905&_sav=4.3' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));
    //-->
    </script>
    <script type="text/javascript">
    <!--
    sayyac.track('hayko1905','srv.sayyac.net');
    //-->
    </script>
    <noscript><a href="http://www.sayyac.com/" title=""><img src="http://srv.sayyac.net/sa.gif?_salogin=hayko1905&amp;_sav=4.3" border="0" alt="" /></a></noscript>
    <!-- Sayyac counter END v4.3 -->

    kod bu
  • 27-10-2010, 23:42:08
    Al bakalım böyle dene birde

    <!-- Sayyac counter START v4.3 -->
    <script type="text/javascript">
    <!--
    document.write(unescape("%3Cscript src=\'" + (("https:" == document.location.protocol) ? "https://" : "http://")
    + "srv.sayyac.net/sa.js?_salogin=hayko1905&_sav=4.3\' type=\'text/javascript\'%3E%3C/script%3E"));
    //-->
    </script>
    <script type="text/javascript">
    <!--
    sayyac.track(\'hayko1905\',\'srv.sayyac.net\');
    //-->
    </script>
    <noscript><a href="http://www.sayyac.com/" title=""><img src="http://srv.sayyac.net/sa.gif?_salogin=hayko1905&amp;_sav=4.3" border="0" alt="" /></a></noscript>
    <!-- Sayyac counter END v4.3 -->
  • 28-10-2010, 00:00:28
    arkadaşlar bu scriptte indexlenme sorunu var.. nasıl düzeltilir bilmiyorum ama 2 ay kullandım. olmuyor.
  • 28-10-2010, 11:47:47
    ozanbayrak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu scriptte indexlenme sorunu var.. nasıl düzeltilir bilmiyorum ama 2 ay kullandım. olmuyor.
    Öyle bir sorun yok hocam bende yaklaşık 2 aydır kullanıyorum buyur bak çatır çatır index alıyor:

    TIKLA