• 18-07-2010, 22:14:29
    Üyeliği durduruldu
    iLGinciX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ben olani soyledim. arkadas rica etmisse yapilan davranis onun emegine saygiyida gosterir ayni zamanda. ayrica karalama girisimini gormedim sanma. css ve kod bilgim bu kadarken playeri bu sekilde birakmam sence tesadufmu

    amacim laf dalasi deil. sadece emege deger verilsini istidimdendir bu yazdiklarim. sursi lisan ediyorsam yazdiklarimi duzeltebilirim...

    saygilarimla.......
    ++++ Katılıyorum

    Madem Çok Bilgin Var Git Kendine Script Yaz Neden Adamın Yazdığını Kullanıp Hemde İstediğini Yapmıyorsun ?
  • 19-07-2010, 02:08:11
    ExPeVent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ++++ Katılıyorum

    Madem Çok Bilgin Var Git Kendine Script Yaz Neden Adamın Yazdığını Kullanıp Hemde İstediğini Yapmıyorsun ?
    dostum yapmak zorundamıyım ya saçmalamayın...rica etmiş ve bu ricayı uygun görmeyerek deiştirdim hatta cogu şeyide deiştirdim gelip burda scriptte yaşadıgım sorunlarıda yazmadım 4 saat script üzerinde ugraşıp yaşadıgım sorunlarıda düzelttim işte türkçe karater sorunu player sorunu v.s v.s konunun başlıgında yazılsaydı LİNKİMİ KALDIRICAK OLAN BU SCRİPTİ KULLANMASIN denseydi kullanmazdık arkadaş böylemi yazmış hayır...Rica ediyorum kaldırmayın demiş bende bu ricayı uygulamıyacagım için kaldırdım bu kadar abartmayın saçmalama boyutuna baglamayın olayı...iyi bende deiştirdigim izle.php yi paylaşıyım altınada köşeye bu sistem chatlak scripttir izle.php düzenlemesinide uKaLaBoY yapmıştır yazıyım ve lütfen kaldırmayın yazıyım olurmu böyle bi saçmalık ya...MANTIK'lı olsun saçma sapanda -rep vermeyin...
  • 19-07-2010, 06:27:49
    Üyeliği durduruldu
    uKaLaBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum yapmak zorundamıyım ya saçmalamayın...rica etmiş ve bu ricayı uygun görmeyerek deiştirdim hatta cogu şeyide deiştirdim gelip burda scriptte yaşadıgım sorunlarıda yazmadım 4 saat script üzerinde ugraşıp yaşadıgım sorunlarıda düzelttim işte türkçe karater sorunu player sorunu v.s v.s konunun başlıgında yazılsaydı LİNKİMİ KALDIRICAK OLAN BU SCRİPTİ KULLANMASIN denseydi kullanmazdık arkadaş böylemi yazmış hayır...Rica ediyorum kaldırmayın demiş bende bu ricayı uygulamıyacagım için kaldırdım bu kadar abartmayın saçmalama boyutuna baglamayın olayı...iyi bende deiştirdigim izle.php yi paylaşıyım altınada köşeye bu sistem chatlak scripttir izle.php düzenlemesinide uKaLaBoY yapmıştır yazıyım ve lütfen kaldırmayın yazıyım olurmu böyle bi saçmalık ya...MANTIK'lı olsun saçma sapanda -rep vermeyin...
    laf dalasina girip seviyemi alçatmıcam arkadasım. sen uc bes bişey için bile 4 saat script üzerinde ugraşıp yaşadıgım sorunlarıda düzelttim demşsin. (dipnot: scriptte duzeltilmesi gereken hiç bir sorun yoktu scrit tıkır tıtkır çalışmakta suan ilk kurulumda dahi) arkadaş bunu ne kadar uzun zamanda yazdı kim bilir diye dusunup bişeylere değer versen zaten muhabbet buralara gelmez.
    Biz MANTIKSIZIZ ve SAÇMA SAPANDA -REP veririz. ama emeğede SAYGI Gösteririz..
  • 20-07-2010, 03:18:27
    Facebook videolarını sorunsuz çekiyor gerçekten kalite bir script olmus kardeşim teşekkür ederim...
  • 20-07-2010, 08:41:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ManisaHosTing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook videolarını sorunsuz çekiyor gerçekten kalite bir script olmus kardeşim teşekkür ederim...

    fakat ie de videolar oynamıyor. hotlink koruması var galiba.
  • 20-07-2010, 17:56:02
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fakat ie de videolar oynamıyor. hotlink koruması var galiba.
    izle.php nin içine gir ve player'i aşagıda verdigim player ile değiştir ie'dede videolar izlenebilicektir...

    <object id="player" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" name="player" width="515" height="350">
      <param name="movie" value="https://media.preachingtoday.com/flash/player.swf" />
      <param name="allowfullscreen" value="true" />
      <param name="allowscriptaccess" value="always" />
      <param name="flashvars" value="file=<?php echo $link;?>&image=<?php echo $resim;?>&logo=<?php echo $domain;?>/player/videologo.gif&autostart=true&type=video" />
      <embed
       type="application/x-shockwave-flash"
       id="player2"
       name="player2"
       src="https://media.preachingtoday.com/flash/player.swf"
                logo="http://www.anarschi.com/videologo.png"   
       width="515" 
       height="350"
       allowscriptaccess="always" 
       allowfullscreen="true"
       flashvars="file=<?php echo $link;?>&image=<?php echo $resim;?>&logo=<?php echo $domain;?>/player/videologo.gif&autostart=true&type=video" 
      />
     </object>
    ayrıca bana ayar.php deki seo ayarları ile ilgili yardım edebilicek arkadaş varsa sevinirim...seo harfleri tam birbirini kıyaslıyamadıgı için linkler çok kötü çıkıyor örnek'ler aşagıdadır..

    http://www.sibermix.com/7659/Araba_Mi_Kiz_Mi.html

    bu şekilde cıkıcagına i degilde ı olarak çıkıyor aşagıdaki gibi..

    http://www.sibermix.com/7659/Araba_Mı_Kız_Mı.html
  • 21-07-2010, 14:57:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler ChatLakTurk çok hoş bir paylaşım
  • 21-07-2010, 23:26:52
    Fatal error: Call to undefined function mb_substr() in /home/aofaolc/public_html/dersvideolari/kategori.php on line 89


    bu sekilde bir hata alıyorum bunun nedeni nedir :S
  • 21-07-2010, 23:31:19
    Üyeliği durduruldu
    XpasS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatal error: Call to undefined function mb_substr() in /home/aofaolc/public_html/dersvideolari/kategori.php on line 89 bu sekilde bir hata alıyorum bunun nedeni nedir :S
    sunucu kaynaklı bir hata.. hostunuzla gorusun