uKaLaBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum yapmak zorundamıyım ya saçmalamayın...rica etmiş ve bu ricayı uygun görmeyerek deiştirdim hatta cogu şeyide deiştirdim gelip burda scriptte yaşadıgım sorunlarıda yazmadım 4 saat script üzerinde ugraşıp yaşadıgım sorunlarıda düzelttim işte türkçe karater sorunu player sorunu v.s v.s konunun başlıgında yazılsaydı LİNKİMİ KALDIRICAK OLAN BU SCRİPTİ KULLANMASIN denseydi kullanmazdık arkadaş böylemi yazmış hayır...Rica ediyorum kaldırmayın demiş bende bu ricayı uygulamıyacagım için kaldırdım bu kadar abartmayın saçmalama boyutuna baglamayın olayı...iyi bende deiştirdigim izle.php yi paylaşıyım altınada köşeye bu sistem chatlak scripttir izle.php düzenlemesinide uKaLaBoY yapmıştır yazıyım ve lütfen kaldırmayın yazıyım olurmu böyle bi saçmalık ya...MANTIK'lı olsun saçma sapanda -rep vermeyin...
laf dalasina girip seviyemi alçatmıcam arkadasım. sen uc bes bişey için bile 4 saat script üzerinde ugraşıp yaşadıgım sorunlarıda düzelttim demşsin. (dipnot: scriptte duzeltilmesi gereken hiç bir sorun yoktu scrit tıkır tıtkır çalışmakta suan ilk kurulumda dahi) arkadaş bunu ne kadar uzun zamanda yazdı kim bilir diye dusunup bişeylere değer versen zaten muhabbet buralara gelmez.
Biz MANTIKSIZIZ ve SAÇMA SAPANDA -REP veririz. ama emeğede SAYGI Gösteririz..