• 17-06-2010, 00:37:44
    #10
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/sozsohbe/public_html/alpbot/baglan.php on line 9 çok teşekür ederim hocam çalıştıramadım sorun nerde acaba
  • 17-06-2010, 00:42:27
    #11
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğiniz taglardada eklemeyi aktif ettim. Alpbot klasörünün ismini değiştirmeyin ! yoksa çalışmaz. + eger değiştirmediyseniz, hosting firmanızdan get fonksiyonunu açmasını isteyin.(genellikle hostgator da kapalıdır.)
    Başka botlar çalışıyor dostum


    Dosya bulunamadı hatası alınıyor.
    /alpbot/oyun.php

    (o dosya bulunduğu halde ve hiç bir şey değiştirilmedi mysql bilgileri dışında)
  • 17-06-2010, 00:42:52
    #12
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, Şimdi de film botunu yazmaya başlıyorum.


    yazdığında pm ile bilgilendirirsen beni çok mutlu edersin tebrik ederim iyi çalışma +
  • 17-06-2010, 01:31:49
    #13
    Ellerinize sağlık, paylaşım budur işte. Diğer botları da bekliyoruz hocam
  • 17-06-2010, 01:35:14
    #14
    Teşekkürler +rep
  • 17-06-2010, 11:23:37
    #15
    resim hatası cıkıyor sürekli :S mesela hangi temada resimler görülebilir...
    örnek tema isimleri nelerdir acaba...
  • 17-06-2010, 12:07:54
    #16
    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim hatası cıkıyor sürekli :S mesela hangi temada resimler görülebilir...
    örnek tema isimleri nelerdir acaba...
    Hocam kurduğunuz temanın gerekli alan larını söyleyin ayarlıyım. Yani swf adresi swf adlı özel alanda giriliyor, resim adresi ise resim adlı özel alanda gibi.
  • 17-06-2010, 12:16:53
    #17
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her 2 kişiden birinde sorun çıkacağı için uğraşılmaz.
    ne gibi sorunar mesala ? seçenekli olsa indirmek isteyen için bir kutucuğa bir tık iyi olmazmıydı hocam?

    (teşekkürler : ) )
  • 17-06-2010, 12:24:57
    #18
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi sorunar mesala ? seçenekli olsa indirmek isteyen için bir kutucuğa bir tık iyi olmazmıydı hocam?

    (teşekkürler : ) )
    çoğu sunucu desteklemiyor, gerekli ayarlar filan olması lazım. O yüzden düşünmüyorum.