inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her 2 kişiden birinde sorun çıkacağı için uğraşılmaz.
ne gibi sorunar mesala ? seçenekli olsa indirmek isteyen için bir kutucuğa bir tık iyi olmazmıydı hocam?

(teşekkürler : ) )