turkcekaynak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elilnizde Kendi Kullandığınız "Dizin Scripti" var mı ?
11
●773
- 25-03-2010, 21:03:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.(++) rep teşekkürlerzulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle