Konu
Elilnizde Kendi Kullandığınız "Dizin Scripti" var mı ?
25-03-2010, 21:04:59
#12
DAVUT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@Turkcekaynak, sorun halloldu ve kurulum tamamlandı.
Tekrar teşekkürler.