Merhabalar,
Elinizde kendi kullandığınız, ingilizce yada türkçe farketmeksizin dizin scripti var mı ?
Lütfen kendi kullanmadığınız script adresleri vermeyin.
Sonra bozuk bozuk çıkıyor.
Elilnizde Kendi Kullandığınız "Dizin Scripti" var mı ?
11
●773
- 25-03-2010, 20:26:47(+rep)Teşekkürler, ancak biraz daha sade önerisi olan varmı.zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2010, 20:33:41uzun süre kullandım şu anda kullandığım bir sitem mevcut değil yalnız piyasadaki dizinlerin büyük bölümü bu script versiyonlarını kullanmaktadır.
- 25-03-2010, 20:36:32Onu indirdim ancak olmadı. Bu yüzden sordum, yok mu bilen gören ?turkcekaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2010, 20:43:40
- 25-03-2010, 20:46:42http://www.phplinkdirectory.com/foru...ad.php?t=14709 forumunda türkçe dil desteği mevcut.