• 20-05-2007, 20:26:19
    #10
    varsa linki versenize
  • 20-05-2007, 20:28:13
    #11
    kızmanıza gerek yok arkadaşım Relax lütfen dediğim gibi bana yardım edebilecek bir arkadaş arıyorum sadece ben işimi görim verecem zaten ok
  • 20-05-2007, 20:30:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    db ye yazma izni ver hata ondandır birisne yardım etmiştim aynısını kurmuş
  • 20-05-2007, 20:31:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sen ver scripti ben kuruyum sonra herkese anlatayım nasıl kurulduğunu.
  • 20-05-2007, 20:32:46
    #14
    Misafir
    Eğer bu script bu forumda sahibi tarafından dağıtılmadı ise w-arez olabilir.

    Dolayısı ile bu ban sebebidir.Dağıtmak yada istemek.Bilginiz olsun.

    Konuyu aradım ama bulamadım.Hatırladığım kadarıyla böyle bir konu vardı.Yanlış hatırlıyorda olabilirim,sanki bu script dağıtıldımı?yoksa satıldımı bilmiyorum.
  • 20-05-2007, 20:37:22
    #15
    ilk önce satılyordu 50 ytl den sonra ise satıldı en son bulamadım
  • 20-05-2007, 20:49:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    forumda paylaşıldı neredeyse tüm wm forumlarında paylaşıldı
    wareze düştükden sonra coderi herkese dağıttı..

    https://www.r10.net/script-satisi/530...o-scripti.html
  • 20-05-2007, 20:54:03
    #17
    yaw bu warezse silinmesi lazım bu konu :S
  • 20-05-2007, 21:00:48
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaw ne w arezi sahibi bizzat dağıttı daha konuşmaya gerek yok:S