Eğer bu script bu forumda sahibi tarafından dağıtılmadı ise w-arez olabilir.
Dolayısı ile bu ban sebebidir.Dağıtmak yada istemek.Bilginiz olsun.
Konuyu aradım ama bulamadım.Hatırladığım kadarıyla böyle bir konu vardı.Yanlış hatırlıyorda olabilirim,sanki bu script dağıtıldımı?yoksa satıldımı bilmiyorum.