emeğinize sağlık fakat bişey aklıma takıldı siz scriptmi yazıyorsunuz phpmelodyimi editliyorsunuz?
php melodynin sadece tasarimini kullaniyorum scripti kendim yaziyorum tasarimi baska yerden kullaniyorum php melodynin kodlariyla alakasi yok yani
hem oyle birsey yapsam wareze girer
resimler gozukuyor ilker yarin baska bir yere daha upload ederim ama