KARAKALPAKLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emeğinize sağlık fakat bişey aklıma takıldı siz scriptmi yazıyorsunuz phpmelodyimi editliyorsunuz?
php melodynin sadece tasarimini kullaniyorum scripti kendim yaziyorum tasarimi baska yerden kullaniyorum php melodynin kodlariyla alakasi yok yani

hem oyle birsey yapsam wareze girer


resimler gozukuyor ilker yarin baska bir yere daha upload ederim ama