• 06-06-2010, 16:32:27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    eSqTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin-Fonksiyonlar.php den bulunan Limit değerinin artırsan biraz cözmüş olursun

    	$Limit			= 150;
    gibi.


    sağol kardeş bir nebzede olsa işe yaradı
  • 06-06-2010, 16:39:35
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    şu google videosunu çalıştırabilen varmı

    <embed id="VideoPlayback" type="application/x-shockwave-flash" width="575" height="357" src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-7919887869783447154&amp;hl=en&amp;fs=true" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always"></embed>
  • 06-06-2010, 17:55:33
    Üyeliği durduruldu
    Verdiğin embed kodunu aynen ekledim admin panelden bir sıkıntı olmadan çalıştırdı.Eski sürüm script mi kullanıyorsun...

    http://www.diziliyorum.com/dizi/olum-fedaileri.htm
  • 06-06-2010, 21:05:54
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kafkasvideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğin embed kodunu aynen ekledim admin panelden bir sıkıntı olmadan çalıştırdı.Eski sürüm script mi kullanıyorsun...

    http://www.diziliyorum.com/dizi/olum-fedaileri.htm

    en son halini kullanıyorum
  • 06-06-2010, 21:20:10
    Üyeliği durduruldu
    hata da vermiyor dimi? sadece video oynamıyor ?
  • 06-06-2010, 21:36:23
    Üyeliği durduruldu
    senin kaynak kodunda ki embed kodu
    <embed id="VideoPlayback" type="application/x-shockwave-flash" width="575" height="357"
    src="http://video.google.com/googleplayer.swfdocId=-7919887869783447154&amp;hl=en&amp;fs=true" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always"></embed>

    kırmızı yazılı kısımlara dikkat 1 soru işareti(?) yok muhtemelen mysql yazarken bunu sildi sorunu nasıl giderirsin bilemiyorum ekstradan bir soru işareti daha ekleyip deneyebilirsin.

    Benim sitenin kaynak kodu
    <embed id="VideoPlayback" type="application/x-shockwave-flash" width="575" height="357"
    src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-7919887869783447154&amp;hl=en&amp;fs=true" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always"></embed>
  • 06-06-2010, 21:41:33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    niyo202 sorunu çözdü ortak fonksiyonlar.php den düzeltti ? işareti gördü sanada onada çok teşekkürler
  • 07-06-2010, 03:51:04
    arkadaşlar konuyu 41 sayfasını okudum daha fazla okuyamadım scripiti kurdum

    1.sitede üye olmak isteyince olmuyor sayfa boş bir şekilde kalıyor.

    2.Reklam bölümlerine reklam yerleştiremedim.

    bana bu konularda yardımcı olacak arkadaş varmı msn den
  • 07-06-2010, 12:14:36
    FOMOCO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar konuyu 41 sayfasını okudum daha fazla okuyamadım scripiti kurdum

    1.sitede üye olmak isteyince olmuyor sayfa boş bir şekilde kalıyor.

    2.Reklam bölümlerine reklam yerleştiremedim.

    bana bu konularda yardımcı olacak arkadaş varmı msn den
    Msn adresini PM at...