arkadaşlar konuyu 41 sayfasını okudum daha fazla okuyamadım scripiti kurdum

1.sitede üye olmak isteyince olmuyor sayfa boş bir şekilde kalıyor.

2.Reklam bölümlerine reklam yerleştiremedim.

bana bu konularda yardımcı olacak arkadaş varmı msn den