• 22-11-2009, 10:14:54
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar şuanda belirli özellikler belirledik ve o özellikler üzerine taarım ve kodlamayı yapmaya başladık. Tasarım olarak büyük bir kısmı tamamlandı. Kodlama olarak admin panelinin yaklaşık %40 ana siteninide %50 kadarı bitti. Tahminen Bayramdan sonra bitirmeyi bekliyoruz ama çıkabilecek aksilikler sonucunda süre uzayabilir.
    Bu versiyonda olacak özellikleri birazdan ilk yazıya ekleyeceğim.V2 de olacak özellikler daha sonra yeni bir konuda sizlere sorulacaktır.
    Gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz.
  • 22-11-2009, 10:42:00
    #65
    güzel görünüyor elinize sağlık
  • 22-11-2009, 10:48:46
    #66
    Güzel bir script olacagına eminim kolay gelsin
  • 22-11-2009, 11:11:43
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    surikata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skorlar kaydedilebilinir olması çok iyi olur artık çoçuklar skorlarla yarışıyorlar buda hem siteye olan bağımlılk,devamlılığı arttırır hemde hit artar
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun çıktıgında bende pm alayım.
    Skor felan kaydetmesi en önemli olan şey.rakabet olmayanca olmuyor..
    oyunların skor kaydetmesi için flash ile database arası baağ kurulması lazım buda zor bişey ve her oyunda olmaz koskoca kraloyun.comda bile 10 15 tane skorlu oyun var.


    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şuanda belirli özellikler belirledik ve o özellikler üzerine taarım ve kodlamayı yapmaya başladık. Tasarım olarak büyük bir kısmı tamamlandı. Kodlama olarak admin panelinin yaklaşık %40 ana siteninide %50 kadarı bitti. Tahminen Bayramdan sonra bitirmeyi bekliyoruz ama çıkabilecek aksilikler sonucunda süre uzayabilir.
    Bu versiyonda olacak özellikleri birazdan ilk yazıya ekleyeceğim.V2 de olacak özellikler daha sonra yeni bir konuda sizlere sorulacaktır.
    Gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz.

    asıl biz teşekkür ederiz.
  • 22-11-2009, 11:21:26
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    oyunların skor kaydetmesi için flash ile database arası baağ kurulması lazım buda zor bişey ve her oyunda olmaz koskoca kraloyun.comda bile 10 15 tane skorlu oyun var.
    benim elimde skor kaydediler oyunların arşivi var gerekirse büyük bir paket yaparız v2 ile birlikte ayrıyetten veririz. üyelik sistemi ile olacak ve skorları veritabanına kaydedicek..
  • 22-11-2009, 11:28:21
    #69
    Şimdiden tebrik ederim.
  • 22-11-2009, 11:31:49
    #70
    Güzel bir çalışma olacak gibi şimdiden tebrikler.
  • 22-11-2009, 15:17:24
    #71
    merakla bitmesini bekliyoruz.Kolay gelsin.
  • 23-11-2009, 01:51:14
    #72
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şuanda belirli özellikler belirledik ve o özellikler üzerine taarım ve kodlamayı yapmaya başladık. Tasarım olarak büyük bir kısmı tamamlandı. Kodlama olarak admin panelinin yaklaşık %40 ana siteninide %50 kadarı bitti. Tahminen Bayramdan sonra bitirmeyi bekliyoruz ama çıkabilecek aksilikler sonucunda süre uzayabilir.
    Bu versiyonda olacak özellikleri birazdan ilk yazıya ekleyeceğim.V2 de olacak özellikler daha sonra yeni bir konuda sizlere sorulacaktır.
    Gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz.
    İnş. Bir aksilik çıkmaz ve güzel bir konuyla Script yayınlanır.
    Sabırsızlıkla bekliyorum.