batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şuanda belirli özellikler belirledik ve o özellikler üzerine taarım ve kodlamayı yapmaya başladık. Tasarım olarak büyük bir kısmı tamamlandı. Kodlama olarak admin panelinin yaklaşık %40 ana siteninide %50 kadarı bitti. Tahminen Bayramdan sonra bitirmeyi bekliyoruz ama çıkabilecek aksilikler sonucunda süre uzayabilir.
Bu versiyonda olacak özellikleri birazdan ilk yazıya ekleyeceğim.V2 de olacak özellikler daha sonra yeni bir konuda sizlere sorulacaktır.
Gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz.
İnş. Bir aksilik çıkmaz ve güzel bir konuyla Script yayınlanır.
Sabırsızlıkla bekliyorum.