• 01-11-2009, 01:57:40
    #1
    arkadaşlar benimde başıma bir kaç kez gelen bir olaydan ötürü böyle bir sistem yazmaya karar verdim fenada olmadı sanırsam. hem paylaşım adına hem de sistemin daha da geliştirilmesine yardım (yapıcı eleştiri) açısından paylaşıma açıyorum.
    ayrıntılı bilgi: http://forum.amd-vs-intel.com/showth...?p=825#post825
  • 01-11-2009, 02:20:57
    #2
    Ayrıntılı bilgiyi buradan vermek yerine niye başka bir yere yönlendiriyorsun
  • 01-11-2009, 02:42:11
    #3
    çok zekisin. ama dana altında bıza arama. Sen buralarda yokken biz buradaydık ve hala varız. Çünkü o site benim sitem ve orada teknik desteği daha iyi sağlayabileceğimi düşündüğüm için oranın linkini verdim. bu seni rahatsız ettiyse indirmezsin sistemi olur biter. Yoksa silver üye olmak -rep vermeyi kolaylaştırıyormu yada forumda link vermek yasakmı oldu. senin gibiler yüzünden zaten bu forumlara uğranmıyor. insanlara bir şey yazmadan önce üyelik tarihlerini bir kontrol et istersen.
  • 01-11-2009, 02:43:22
    #4
    Nickiniz ve şifreniz kısmına ne yazacağız, attachment e tıkladığımızda çıkan ?
  • 01-11-2009, 02:46:32
    #5
    üye olacaksınız sanırım rapide eklicektim ama oradanda siliniyor burada benim serverda kalır en azından
  • 01-11-2009, 02:54:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hakimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üye olacaksınız sanırım rapide eklicektim ama oradanda siliniyor burada benim serverda kalır en azından
    siz ekleyin, silinirse şansımıza
  • 01-11-2009, 03:01:46
    #7
    Üyelik tarihi birşey ifade etmez, ben sizden önce üye olmuşum ama foruma 3 yıldır gelmemişim işlerim sebebiyle.

    Hem paylaşım yazıyorsunuz, hem de geliştirme için yorum istiyorsunuz, hem de dosya şifreli bir alanda. Üstelik asıl nokta sizin amacınızın sadece üye sayınızı arttırmaya dayanması olabilir.
  • 01-11-2009, 03:05:09
    #8
    ya hocam başka işiniz yokmu? gidin sizde birtane yazın gelin verin burda daha güzel olmazmı başkalırını yaptıklarını eleştirmektense. ben sistemi geliştirip oraya yüklemişim iseyen alır isteyen almaz. bu kadar niye kasıyorsun ki? hem uğramayan sizsiniz galiba!!! gün diye her şeye atladığınız göre.
  • 01-11-2009, 03:11:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hakimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya hocam başka işiniz yokmu? gidin sizde birtane yazın gelin verin burda daha güzel olmazmı başkalırını yaptıklarını eleştirmektense. ben sistemi geliştirip oraya yüklemişim iseyen alır isteyen almaz. bu kadar niye kasıyorsun ki? hem uğramayan sizsiniz galiba!!! gün diye her şeye atladığınız göre.
    o zaman, rapidshareden silinir diye eklemedim demek yerine, harbi harbi kardeşim ben bunu yapmışım sitemi ziyaret ettirmeden , siteme üye yapmadan bunu paylaşmam deyin. samimiyet her zaman daha iyidir..!