hakimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya hocam başka işiniz yokmu? gidin sizde birtane yazın gelin verin burda daha güzel olmazmı başkalırını yaptıklarını eleştirmektense. ben sistemi geliştirip oraya yüklemişim iseyen alır isteyen almaz. bu kadar niye kasıyorsun ki? hem uğramayan sizsiniz galiba!!! gün diye her şeye atladığınız göre.
o zaman, rapidshareden silinir diye eklemedim demek yerine, harbi harbi kardeşim ben bunu yapmışım sitemi ziyaret ettirmeden , siteme üye yapmadan bunu paylaşmam deyin. samimiyet her zaman daha iyidir..!