MSN İnviter Bot v.1.0.0.0 | %100 Çalışıyor
33
●3.545
- 17-11-2009, 10:08:27Ellerine sağlık. umarım ilerde tüm listedekileri otomatik kendi seçer ve hepsine gönderir
tek tek msn girmek çok zor ya
- 19-11-2009, 00:26:50Üyeliği durdurulduBilmemki hiç öyle bir şey denemedim
Onun yerine şu mesaj atma olayını fonksiyon yapsana.
mesajat('kimegidicek@msn.com','kimdengidicek@msn.c om','sifre');
sonra include et php'i fonksiyonu şurda kullan;
bi msngrabber class'ı ile listedeki tüm msn kullanıcılarını çektir hepsine tek tek mesajat() fonksiyonunu uygula. dediğin yönteme daha sağlıklı ulaşırsın.
tek tek msn girmek çok zor ya
Onun yerine şu mesaj atma olayını fonksiyon yapsana.