Bilmemki hiç öyle bir şey denemedim

Onun yerine şu mesaj atma olayını fonksiyon yapsana.
mesajat('kimegidicek@msn.com','kimdengidicek@msn.c om','sifre');
sonra include et php'i fonksiyonu şurda kullan;
bi msngrabber class'ı ile listedeki tüm msn kullanıcılarını çektir hepsine tek tek
mesajat() fonksiyonunu uygula. dediğin yönteme daha sağlıklı ulaşırsın.