• 21-06-2026, 03:56:33
    #1
    selamlar,

    nostalji severler için hazırladığım, tamamen ücretsiz ve açık kaynak kodlu windows xp temalı kişisel web sitesi şablonunu paylaşıyorum.

    demo: url
    github: url

    konuyu beğenip github reposunu starlarsanız çok sevinirim. yorumlarınız benim için çok değerli, geri bildirim ve yorumlarınızı bekliyorum.

    iyi forumlar herkese, geceniz güzel olsun.
  • 21-06-2026, 04:53:20
    #2
    Harika
  • 21-06-2026, 05:13:18
    #3
    Hocam Winamp'a DJ Akman da ekler misiniz?
  • 21-06-2026, 05:13:29
    #4
    gerçekten başarılı
  • 21-06-2026, 05:55:40
    #5
    Güzel olmuş, emeğine sağlık
  • 21-06-2026, 08:45:28
    #6
    Elinize sağlık hocam
  • 21-06-2026, 10:00:09
    #7
    playlist eskilere götürdü bi hocam saol