selamlar,

nostalji severler için hazırladığım, tamamen ücretsiz ve açık kaynak kodlu windows xp temalı kişisel web sitesi şablonunu paylaşıyorum.

demo: url
github: url

konuyu beğenip github reposunu starlarsanız çok sevinirim. yorumlarınız benim için çok değerli, geri bildirim ve yorumlarınızı bekliyorum.

iyi forumlar herkese, geceniz güzel olsun.