selamlar,
nostalji severler için hazırladığım, tamamen ücretsiz ve açık kaynak kodlu windows xp temalı kişisel web sitesi şablonunu paylaşıyorum.
demo:
url
github:
url
konuyu beğenip github reposunu starlarsanız çok sevinirim. yorumlarınız benim için çok değerli, geri bildirim ve yorumlarınızı bekliyorum.
iyi forumlar herkese, geceniz güzel olsun.