• 05-03-2025, 01:49:27
    #1
    Yakında open source olarak paylaşmayı düşündüğüm bir sitem var. Sizce neler olmalı? Yavaş yavaş geliştiriyorum fikir almak istedim. En son herkesle paylaşacağım, bir arkadaşım da yardım ediyor.

    https://vato.tr


    not: başlığı dikkatsiz açmışım sonra güncelledim.
  • 05-03-2025, 02:02:47
    #2
    Merhaba sitenize üye olup ufak bir göz gezdirdim.
    Kayıt olurken daha detaylı bilgiler: e-posta, telefon numarası, isim soyisim, kullanıcı adı gibi ayrıca mail doğrulama ekleyebilirsiniz.
    profil özelleştirmeleri ekleyebilirsiniz: avatar, imza, bağlantılar vb.
    Konu oluşturma: editörü kesinlikle güncellemelisiniz.
    Kategoriler: kategori alanları ekleyebilirsiniz.
    Güvenlik: permler ve perm yetkileri ekleyebilir aynı zamanda konu, mesaj şikayet etme alanları ekleyebilirsiniz.
    Zamanla gelişecek bir sisteme girişim yapmışsınız yolunuzda başarılar dilerim.
  • 05-03-2025, 02:09:55
    #3
    hako61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sitenize üye olup ufak bir göz gezdirdim.
    Kayıt olurken daha detaylı bilgiler: e-posta, telefon numarası, isim soyisim, kullanıcı adı gibi ayrıca mail doğrulama ekleyebilirsiniz.
    profil özelleştirmeleri ekleyebilirsiniz: avatar, imza, bağlantılar vb.
    Konu oluşturma: editörü kesinlikle güncellemelisiniz.
    Kategoriler: kategori alanları ekleyebilirsiniz.
    Güvenlik: permler ve perm yetkileri ekleyebilir aynı zamanda konu, mesaj şikayet etme alanları ekleyebilirsiniz.
    Zamanla gelişecek bir sisteme girişim yapmışsınız yolunuzda başarılar dilerim.
    Teşekkürler hocam hepsini ekleyeceğim aklımda var. Dediğiniz gibi zamanla gelişecek bir sistem olsun istedim, 1 sene boyunca vaktim oldukça uğraşacağım.
  • 05-03-2025, 02:11:51
    #4
    Developer
    spagetti mi yazıyorsunuz?
  • 05-03-2025, 02:15:14
    #5
    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spagetti mi yazıyorsunuz?
    Evet hocam karışık ama göründüğü gibi karışık değil.
  • 05-03-2025, 02:27:35
    #6
    Developer
    Anladım

    varsayılan font Arial olabilir
    mobilde container %100 daha iyi olur. hatta container hep %100 olsa bence daha iyi
    sisteme göre dark mod olabilir. bkz
  • 05-03-2025, 07:38:12
    #7
    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım

    varsayılan font Arial olabilir
    mobilde container %100 daha iyi olur. hatta container hep %100 olsa bence daha iyi
    sisteme göre dark mod olabilir. bkz
    Gece görüşü lazım hocam haklısın. Farklı font hiç denemedim güzel olabilir deneyeceğim.
  • 05-03-2025, 22:24:25
    #8
    görsel eklenti yüklemesi, üye statü farkları (mod-editör-kullanıcı vb.), kişisel profil duvarı ve duvara herkesin yazabilmesi, anasayfa eklentisi şahsa ait ve takip ettikleri kullanıcıya ait paylaşımları öncelikli görmesi ve birde genel anasayfa bölümünün ayrı olması (instagram veyahut x gibi) düşünür müsünüz bilmem fakat sisteminizde gayet güzel duruyor.
  • 05-03-2025, 23:13:13
    #9
    EmreSnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görsel eklenti yüklemesi, üye statü farkları (mod-editör-kullanıcı vb.), kişisel profil duvarı ve duvara herkesin yazabilmesi, anasayfa eklentisi şahsa ait ve takip ettikleri kullanıcıya ait paylaşımları öncelikli görmesi ve birde genel anasayfa bölümünün ayrı olması (instagram veyahut x gibi) düşünür müsünüz bilmem fakat sisteminizde gayet güzel duruyor.

    Önerileriniz için sağolun hocam. Bir kaçı eklenecek.