brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım

varsayılan font Arial olabilir
mobilde container %100 daha iyi olur. hatta container hep %100 olsa bence daha iyi
sisteme göre dark mod olabilir. bkz
Gece görüşü lazım hocam haklısın. Farklı font hiç denemedim güzel olabilir deneyeceğim.