• 10-02-2025, 20:21:20
    #1
    Forumda Sevgililer Günü Scripti görünce yediğim kazıklar aklıma geldi yılanlı mılanlı yapacaktım beceremedim Daha çok Blog Scripti Oldu gibi
    sap sayaç falan mı eklesem











  • 10-02-2025, 20:23:24
    #2
    Sevgililerin fotosunu koymayın.. Tek diyebileceğim bu..

    Bir de tasarim çok olmamış.. Yani aldatan sevgilileri temsil etmiyor gibi..

    Ek öneri olaraktan kullanıcıların yazı göndermesini sağlayacak bir form yapın.
  • 10-02-2025, 21:23:45
    #3
    yorum puan
    il / ilçe
    yazar ismi
    yorum / yanıt yazma
    gibi ek özelikler şart

    filitre sistemi ve arama kısmı şart
  • 10-02-2025, 22:40:31
    #4
    bu proje saglam para kaldırır site sahibi sürekli tazminat öder
  • 10-02-2025, 22:42:54
    #5
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu proje saglam para kaldırır site sahibi sürekli tazminat öder
    aklımda aldatan insanların deneyimlerini paylaştığı blog açma fikrini soktuğun için teşekkürler
  • 10-02-2025, 22:44:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Indirme linkini göremedim..
  • 10-02-2025, 22:44:45
    #7
    Limoncuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklımda aldatan insanların deneyimlerini paylaştığı blog açma fikrini soktuğun için teşekkürler
    bu hikaye sonucunu sevindim hocam Mazallah xyz hikaye sitesi gelseydi ne ederdik
  • 10-02-2025, 22:45:40
    #8
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Indirme linkini göremedim..
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu hikaye sonucunu sevindim hocam Mazallah xyz hikaye sitesi gelseydi ne ederdik
    hocam tazminatlara ortak olursunuz artık


    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Indirme linkini göremedim..
    çünkü çok vasat oldu gibi utandım bir an paylaşmaya yorum sistemi falan ekledim ama