Sevgililerin fotosunu koymayın.. Tek diyebileceğim bu..

Bir de tasarim çok olmamış.. Yani aldatan sevgilileri temsil etmiyor gibi..

Ek öneri olaraktan kullanıcıların yazı göndermesini sağlayacak bir form yapın.