• 23-06-2009, 21:31:16
    #1
    Basitçe css ile tasarlanmış , php ile kodlanmış bir php dizin listeme scripti ..

    Script tarafımca Türkçeleştirilmiştir .. Script özellikleri kısaca;
    • admin girişi vardır (şifreyi php dosyasından ayarlayabilirsiniz). Admin girişi ile klasör ismini değiştirebilir , silebilir , dosya yükleyebilirsiniz.
    • Vip (kullanıcı) girişi vardır . Kullanıcılar giriş yaptıklarında siteye dosya yükleyebilirler .
    • css imageslerle yapılmıştır
    • birden çok kullanıcı eklenebilme özelliği vardır
    • veritabanı kullanmaz
    Düzenlenmesi Gereken Yerler (*.php dosyasında) ;
    ##### SETTINGS ###############################
     $site_title  = 'Site başlığınız'; //site başlığı
     $file_dir    = '/'; //dosya dizini
     $script_file = 'index.php'; //script dosyası
     $ad_password = '123456'; //admin şifresi
     $admin_email = 'mail@domain.com'; //mail adresiniz
     $styles_dir  = 'dizin_images'; //css imajlarının bulunduğu 
     $table_width = '780';
     $single_img  = 'on';
     $anti_leech  = 'on';
     $pass_auth   = 'on';
     $up_password = array("123456","kullanıcı1","kullanıcı2","kullanıcı3"); //kullanıcılar (kullanıcı4,5 ... olarak devam ettirilebilir.)
     $security_1  = '0'; // güvenlik
     $size_limit  = '1024'; // max. dosya yükleme limiti
     $allowed_ext = array("zip","bin","mp3","rm","mov","mpg","bmp","jpg","gif","pdf","doc","txt","fla","swf","avi"); //geçerli uzantılar 
     $body_color  = '#FFFFFF'; //arkaplan rengi
     $text_color  = '#666666'; // yazı renkleri
     $link_color  = '#006699'; //Link renkleri
    Ekran Görüntüleri: http://sourceforge.net/project/scree...roup_id=234581
  • 28-06-2009, 02:59:42
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    süper bir script teşekkürler
  • 28-06-2009, 04:03:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu script tanıdık geliyor ama emeğine sağlık paylaşım için sağol
    iyi çalışmalar..
  • 28-06-2009, 04:26:45
    #4
    Yıldızturk sağol emeğine sağlık.
  • 28-06-2009, 04:38:22
    #5
    Script asp için kodlanmıştı 5-6 yıl önce, yani bu tarzdı ve download scripti idi. Php tarzını görmemiştim ama genel olarak webwiz forumcuları kullanıyordu. Biraz çabalamayla iyi bir sistem olabilir gerçekten.
  • 28-06-2009, 04:48:54
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ellerine sağlık oktay bunu çektim kullanırım
  • 05-07-2009, 14:54:38
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saol hocam güzel uygulamaymış...
  • 07-07-2009, 09:58:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eywallah kardeş.. İşimize yarar.
  • 07-07-2009, 10:42:30
    #9
    sağolasın kardeşim