Script asp için kodlanmıştı 5-6 yıl önce, yani bu tarzdı ve download scripti idi. Php tarzını görmemiştim ama genel olarak webwiz forumcuları kullanıyordu. Biraz çabalamayla iyi bir sistem olabilir gerçekten.
Asp olarak bu scriptin 2.3 sürümü var (sürümü tam bilmiyorum 2'li birşeydi) .. Bbayaa bir geliştirmişler. Resimleri mause üzerine geldiğin önizleme felan yapabiliyor . Resimlerin önizlemesinde soğuk damga felan yapabiliyorsunuz ama işte script Italian