Script asp için kodlanmıştı 5-6 yıl önce, yani bu tarzdı ve download scripti idi. Php tarzını görmemiştim ama genel olarak webwiz forumcuları kullanıyordu. Biraz çabalamayla iyi bir sistem olabilir gerçekten.