• 19-05-2009, 15:53:21
    #19
    teşekkürler paylaşım için
  • 19-05-2009, 16:36:30
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kafama göre bot yapamazmışım neden script satışında bir sürü bot var. her neyse insana iyilik yapılır insan olmayan anlamaz zaten...
  • 19-05-2009, 18:11:48
    #21
    Üyeliği durduruldu
    googler yayınla sen botunu yaa bakma onlara çekemiyorlar seni paşa
  • 19-05-2009, 19:17:07
    #22
    Sanırım oyunskor hotlink koymuş oyunlar ve resimler gözükmüyor
  • 19-05-2009, 19:24:04
    #23
    hocam onarcade içinde paylaşırsan forumda rep isteme lüksün olmaz repe bogulursun.
  • 20-05-2009, 00:08:29
    #24
    resimler göstermiyor ne yapmamız lazım
  • 20-05-2009, 00:22:23
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    googler adlı üyeden alıntı:
    İnsana iyilik yaptık hayvan gibi muamele ettiler..
    isabet olmuş.

    googler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafama göre bot yapamazmışım neden script satışında bir sürü bot var. her neyse insana iyilik yapılır insan olmayan anlamaz zaten...
    iyilik yapıyormuş kimin emeğiyle kime iyilik yapıyorsun sen. senin yaptığın şey hırsızlık. bot yazdığın sitenin sahibi izin vermiyor babanın malı gibi kendin kullandığn yetmiyor birde millete dağıtıyorsun.
  • 20-05-2009, 02:21:02
    #26
    AspCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isabet olmuş.

    iyilik yapıyormuş kimin emeğiyle kime iyilik yapıyorsun sen. senin yaptığın şey hırsızlık. bot yazdığın sitenin sahibi izin vermiyor babanın malı gibi kendin kullandığn yetmiyor birde millete dağıtıyorsun.
    sana ne.? ben kullanmıyorum ZEVK için dagıtıyorum sanane. r10da olmasak bir şey derdim de sana ne. pm at söylim. sana ne oluyor.

    https://www.r10.net/ucretli-script-istek/
    gir şu yukarıdaki linke. bak bakalım ne kadar bot isteği var. ben bevaya yapınca mı batıyor anlamadım. sanane oluyor . kendini bir de haklı görüyor. püff.
  • 20-05-2009, 19:28:20
    #27
    32-)Forumda "belirli şartlar çerçevesinde" Bot satışı serbesttir.Bot satışınızın illegal olmaması için Verilerin çekildiği web sitesinin izin verdiği koşullarda bit bot yazmış olmanız gerekmektedir.Örneğin Youtube Botu satıyor iseniz çektiğiniz videoların youtube playerinde oynatılması gerekmektedir.Direk olarak flv yi çeken ve başka bir playerde oynatan bot Youtubenin izin verdiği kullanım koşulları dışına çıkmaktır.Buda İllegal bir iştir.R10.net tıpkı diğer konularda olduğu gibi bu tür yasal olmayan etik dışı olaylara karşıdır.Bu tür satışlar yapan kullanıcılar yöneticilerin insifiyatifinde forumdan uzaklaştırılırlar.

    bu forumda zevk için bot dağıtamazsın kural yukarıda.sahibi izin verse holink koruması konulmazdı demi. saedece bu forumun üyesi olmak bile üstteki kuraldan dolayı beni bu konuyla alakadar eder . tabiki haklıyım. itirazı olan gelsin.