isabet olmuş.
iyilik yapıyormuş kimin emeğiyle kime iyilik yapıyorsun sen. senin yaptığın şey hırsızlık. bot yazdığın sitenin sahibi izin vermiyor babanın malı gibi kendin kullandığn yetmiyor birde millete dağıtıyorsun.
sana ne.? ben kullanmıyorum ZEVK için dagıtıyorum sanane. r10da olmasak bir şey derdim de sana ne. pm at söylim. sana ne oluyor.
https://www.r10.net/ucretli-script-istek/
gir şu yukarıdaki linke. bak bakalım ne kadar bot isteği var. ben bevaya yapınca mı batıyor anlamadım. sanane oluyor . kendini bir de haklı görüyor. püff.