• 15-05-2009, 12:39:23
    #10
    Tekrardan upload edip ekledim arkadaşlar.
  • 15-05-2009, 20:24:21
    #11
    elinize sağlık
    DEMO VEREBİLECEK OLAN VAR MI? YENİ KURAN ARKADAŞLARDAN...
  • 15-05-2009, 20:31:25
    #12
    Scriptin dili nedir ?
  • 15-05-2009, 20:34:30
    #13
    W*rez değil mi kahve mix?

    //Konu burdan alınmış
  • 15-05-2009, 21:50:10
    #14
    Scriptte açık varmış zaten. Kapatılması gerekiyo.
  • 15-05-2009, 21:55:32
    #15
    Teşekkürler.
  • 15-05-2009, 22:38:53
    #16
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    W*rez değil mi kahve mix?

    //Konu burdan alınmış

    Scripti indirdikten sonra içinde bulunan açıklamayı okurmusun?

    w-arez değil konuyu açmadan önce 6-7 kişiye sordum w-arez değil dediler.

    Eğer kesinlikle w-arez diyorsanız kaldırayım artık paylaşım yapmadan önce yapıcağım paylaşımın ne olduğunu uzun uzun araştırıyorum öyle paylaşıyorum.
  • 15-05-2009, 22:39:23
    #17
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scriptin dili nedir ?
    php
  • 15-05-2009, 23:43:16
    #18
    tşkler