• 30-08-2010, 11:33:38
    Wishmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıllık konu nerdeyse
    Neredeysemi ?
    15-05-2009 da açılmış hocam.
  • 31-08-2010, 20:44:54
    teşekkürler
  • 05-10-2012, 05:01:55
    Merhaba acaba bu oyun scriptini kurmayı başardın mı ? Site adresini verirmisin incelemek istiyorum.
  • 05-10-2012, 12:14:23
    selocan77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba acaba bu oyun scriptini kurmayı başardın mı ? Site adresini verirmisin incelemek istiyorum.
    her sene bi kere yazan oluyo -_-
  • 05-10-2012, 15:35:34
    Üyeliği durduruldu
    adam kambur oldu gençliğinde açmış konuyu şimdi bastonla geziyo adam, php desen yok saol yeni sofradan kalktım der
  • 05-10-2012, 22:42:39
    Duymayan bilmeyen kaldımı bunu ya (: kuracak kişilere duyrulur "arkadaşlarınızla oynamak için açarsanır mantıklı olur bence çünkü, bu sistemle hiç bir domain fırmalamaz"