• 05-05-2009, 09:35:20
    #10
    RameR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orhan gelince yaz birader nerelerdesin seni arıoruz destek@ramerbilisim.com
    Başkası ile karıştırıyosunuz sanırım ben Kazım AKSOY bahsettiğiniz kim bilmiyorum.

    Saygılar
  • 05-05-2009, 23:16:07
    #11
    tşkler çok güzel paylaşman
  • 06-05-2009, 08:07:53
    #12
    DaRKTuRK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşkler çok güzel paylaşman
    Rica ederim bunu inceleyerek cok daha başarılı bir şekilde kendi themenızı yapacağınıza inanıyorum.

    Nedeni ise tpl sistemini kavradıktan sonra geriye kalan ps acıp tasarım cıkarmak daha sonra o tasarımı keserek yerleştirmek AXSOY Bilişim - Destek gibi bir çok yerde biz bu şekilde yapıyoruz.
  • 07-05-2009, 13:59:07
    #13
    WHMCS scriptler ne kadar arkadaşlar?
  • 12-05-2009, 02:17:26
    #14
    forumda arama yaparsan bulabilirsin ama WHMCS - The Complete Client Management, Billing & Support System dan satın almanı tafsiye ederim daha sonra başkasına satabilirsin lisansı
  • 12-05-2009, 16:32:34
    #15
    hocam link ölmüş.
  • 13-05-2009, 01:25:40
    #16
    Abathosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam link ölmüş.

    yeniledim.
  • 13-05-2009, 16:30:29
    #17
    Çok sağolun hocam böyle birşey arıyordum allah razı olsun.
  • 15-05-2009, 12:10:41
    #18
    Abathosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağolun hocam böyle birşey arıyordum allah razı olsun.
    Amin cümlemizden işinize yaradı ise ne mutlu bana.

    işinize şu şekilde yarayacaktır orda tpl sistemini kavrar cok daha güzel tasarımlarınızı whmcs entegre eder kullanırsınız.

    Saygılar