DaRKTuRK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tşkler çok güzel paylaşman
Rica ederim bunu inceleyerek cok daha başarılı bir şekilde kendi themenızı yapacağınıza inanıyorum.

Nedeni ise tpl sistemini kavradıktan sonra geriye kalan ps acıp tasarım cıkarmak daha sonra o tasarımı keserek yerleştirmek AXSOY Bilişim - Destek gibi bir çok yerde biz bu şekilde yapıyoruz.