• 31-01-2023, 02:45:17
    #37
    Hocam hosting ve domain scripti olsa
    cpanal kullanıcı ekleme ve silme iyizico veya paytr entegre sonu olsa güzel olur
  • 31-01-2023, 13:12:19
    #38
    Güzel bir cloeker yazılımı olabilir 😁
  • 31-01-2023, 13:39:52
    #39
    Makale yazım botu tabii ki.
  • 31-01-2023, 14:32:30
    #40
    smm panel temasi.
  • 31-01-2023, 16:58:50
    #41
    vehbi54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir cloeker yazılımı olabilir 😁
    +1

    Google, Facebook gibi platformlarda kullanabileceğimiz bir araç güzel olabilir.
  • 31-01-2023, 17:18:34
    #42
    Freepik indirme limitini ortadan kaldıracak bir yazılım yapın da, forumdaki görsel isteği konuları bitsin bari
  • 31-01-2023, 17:51:41
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Muktesit Markası Olarak Bir Karar Aldık!

    Artık her 2 haftada bir sizin belirlediğiniz bir yazılım/bot'u ücretsiz yapıp r10 halkına hediye edeceğiz

    Sistem şöyle işliyor;
    Kişisel İstekler Dahil Değildir ["Herkesin Faydalanabileceği Bir Yazılım Olmalı"]
    Yapılmasını istediğiniz yazılımı yorumlara yazın. En çok beğenilen yorum'daki yazılım yapılacaktır. Ve açık kaynak olarak paylaşılacaktır.
    Yazılımı telegramada entegre edebileceğimiz için kendi bilgisayarınıza yazılımı kur sil diye bir derdiniz de olmayacak!

    Şimdiden r10 halkına hayırlı olması ümidiyle.
    Allah'a emanet olun.
    ilk konu mesaji degismis. Kisisel Istek yapmak serbestti..
    Bu gidisle tamamen silinecek galiba.. Cunku ortada bir yazilim paylasimi yok.. Eh hadi hayirlisi
  • 31-01-2023, 17:54:19
    #44
    Şöyle siteleri topluca yönetebileceğimiz bir sistem olsa wordpress üzerine tadından yenmez.
  • 31-01-2023, 17:55:58
    #45
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk konu mesaji degismis. Kisisel Istek yapmak serbestti..
    Bu gidisle tamamen silinecek galiba.. Cunku ortada bir yazilim paylasimi yok.. Eh hadi hayirlisi
    Mesaj değişmedi. En çok beğenilen mesaj eklendi sadece konuya o yapılacak çünkü. 1 gündemi yapalım hocam yazılımı?
    Kişisel istek ilk konu açıldığından beri serbest değil. Bir hava alın ondan sonra gelin bence r10'a