Muktesit Markası Olarak Bir Karar Aldık!
Artık her 2 haftada bir sizin belirlediğiniz bir yazılım/bot'u ücretsiz yapıp r10 halkına hediye edeceğiz

Sistem şöyle işliyor;
Kişisel İstekler Dahil Değildir ["Herkesin Faydalanabileceği Bir Yazılım Olmalı"]
Yapılmasını istediğiniz yazılımı yorumlara yazın. En çok beğenilen yorum'daki yazılım yapılacaktır. Ve açık kaynak olarak paylaşılacaktır.
Yazılımı telegramada entegre edebileceğimiz için kendi bilgisayarınıza yazılımı kur sil diye bir derdiniz de olmayacak!
Şimdiden r10 halkına hayırlı olması ümidiyle.
Allah'a emanet olun.
Kriptoufuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle