tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk konu mesaji degismis. Kisisel Istek yapmak serbestti..
Bu gidisle tamamen silinecek galiba.. Cunku ortada bir yazilim paylasimi yok.. Eh hadi hayirlisi
Mesaj değişmedi. En çok beğenilen mesaj eklendi sadece konuya o yapılacak çünkü. 1 gündemi yapalım hocam yazılımı?
Kişisel istek ilk konu açıldığından beri serbest değil. Bir hava alın ondan sonra gelin bence r10'a