• 06-04-2009, 19:55:03
    #28
    facebookdan daha iyi olsa facebook renklerini kullanmazdı
    ama güzel
  • 06-04-2009, 20:21:59
    #29
    Güzel olmuş arkadaşlar, bende arşive alayım..
  • 06-04-2009, 23:07:06
    #30
    Üyeliği durduruldu
    eyw saol
  • 06-04-2009, 23:16:05
    #31
    güzel gerçekten teşekkürler yalnız facebook'tan gelişmiş diyemem facebook'a yakın bir script..
  • 06-04-2009, 23:23:58
    #32
    *Güzel bişeye benziyor...Kuran arkadaş varsa link verebilir mi acaba...
  • 06-04-2009, 23:30:48
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Facebook'tan daha gelişmiş mi
  • 06-04-2009, 23:40:47
    #34
    Çok güzel gerçekten arkadaşlık sitesi açacaklar için ideal olacaktır.
  • 07-04-2009, 00:04:35
    #35
    Üyeliği durduruldu
    dostum asp sistemi yokmu?
  • 12-04-2009, 16:41:45
    #36
    tam türkçesi ne zaman çıkar acaba?