• 01-04-2009, 22:47:27
    #19
    ben kurdum sonunda demo ısteyen varsa pm atsın cok ugrastım bazı sornları var ıns onlarıda duzeltecegım
  • 01-04-2009, 23:43:08
    #20
    facebooktan gelismis olamaz.
  • 04-04-2009, 23:08:40
    #21
    kurabilen varmı arkadaşlar..
  • 04-04-2009, 23:11:49
    #22
    Kuran arkadaşlar demo verebilir mi
  • 05-04-2009, 00:17:58
    #23
    paylaşım için teşekürler iyi birşeye benziyor
  • 05-04-2009, 06:06:39
    #24
    teşekkürler güzel script en kısa sürede deneyeceğim.
  • 05-04-2009, 12:34:03
    #25
    türkçe dil dosyası çıkcakmı ne zaman çıkar ki? xD
  • 05-04-2009, 18:21:46
    #26
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuran arkadaşlar demo verebilir mi
    Süper Kolik Türkçe Discuz! bu hafta sonuna kadar cıkacak ben paylasırım sızınle
  • 06-04-2009, 19:24:32
    #27
    facebooktan daha iyi bir sistem varsa oda Abledating dir !