Discuz! - Facebook'tan Bile Gelişmiş Arkadaşlık Scripti! - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Discuz! - Facebook'tan Bile Gelişmiş Arkadaşlık Scripti!
49
●
4.759
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Scriptler
Discuz! - Facebook'tan Bile Gelişmiş Arkadaşlık Scripti!
1
2
3
4
5
6
06-04-2009, 19:55:03
#28
erkutarhan
facebookdan daha iyi olsa facebook renklerini kullanmazdı
ama güzel
06-04-2009, 20:21:59
#29
Chatlack
Güzel olmuş arkadaşlar, bende arşive alayım..
06-04-2009, 23:07:06
#30
bRk_uA
Üyeliği durduruldu
eyw saol
06-04-2009, 23:16:05
#31
PowerTurk
güzel gerçekten teşekkürler yalnız facebook'tan gelişmiş diyemem facebook'a yakın bir script..
06-04-2009, 23:23:58
#32
isea
*Güzel bişeye benziyor...Kuran arkadaş varsa link verebilir mi acaba...
06-04-2009, 23:30:48
#33
RocK
Üyeliği durduruldu
Facebook'tan daha gelişmiş mi
06-04-2009, 23:40:47
#34
VirtuE
Çok güzel gerçekten arkadaşlık sitesi açacaklar için ideal olacaktır.
07-04-2009, 00:04:35
#35
Metin_can
Üyeliği durduruldu
dostum asp sistemi yokmu?
12-04-2009, 16:41:45
#36
sefakavil
tam türkçesi ne zaman çıkar acaba?
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler