• 28-01-2009, 22:02:42
    #1
    WebMessenger %100 Orjinal (Her türlü sunucuda çalışır)


    Arkadaşlar bu script MSN Web Messenger Klonlamasıdır ... Kendim klonladım .. İngilizce'dir. İamgesler , javascriptler hepsi tamdır.. Sizin yapmanız gereken tek işlem zip içindekileri hostunuz root dizinine atmanız. Kullanmaya gelince (zipteki dosyaları anadizine attığınızı varsayarsak) sitenizinismi.com adresine girmeniz yeterli. HTML olduğu için sayfayı editlemeniz çok kolay =)

    Demo : MSN Web Messenger
    İndir : zSHARE - webmessenger_cloned_byoktayusx.rar

    rep için şimdiden tskLer.
  • 28-01-2009, 22:08:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler çalışıyor
  • 29-01-2009, 13:29:25
    #3
    teşekkürler...
  • 29-01-2009, 15:44:49
    #4
    Dosya bir türlü inmedi :@ Rapid'den yada başka bir yerden link verebilirmisin çok teşekkürler...
  • 29-01-2009, 15:45:36
    #5
    dosya inmiyor paso başa geliyor rapid felan yokmu alternatif
  • 29-01-2009, 16:00:23
    #6
    Aynı problem bendede oluyor bende alternatif istedim
  • 29-01-2009, 16:38:24
    #7
    Adıyaman Şubesi
    Yaş: 19
    Mesajlar: 2
    iTrader Puanı: (0)
    iTrader Feedback: (0%)
    Rep puanı: -32



    2 mesaj -32 rep ve sonunda şut :S
    nasıl başardın be birader..
  • 29-01-2009, 17:40:15
    #8
    AÇıklama yapabilecek olan var mı?

    Arkadaş BANLANMIŞ
  • 29-01-2009, 17:46:58
    #9
    wârez paylaşa paylaşa banlandı arkadaş tasarim32 sen indirdinmi ?