• 29-01-2009, 18:30:29
    #10
    Arkadaş banlanmış ancak konu duruyor.Yararlanan arkadaşlar var mı ?
  • 29-01-2009, 20:22:10
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ben bu sistemi kurmanızı ve denemenizi kesinlikle tavsiye etmem bu tarz scripler genelde insanlara zarar verme amaçlı kullanılıyor. Geçmişte buna benzer bir durumla karşılaşmıstım saygılar..