WebMessenger %100 Orjinal (Her türlü sunucuda çalışır)
Arkadaşlar bu script
MSN Web Messenger Klonlamasıdır ... Kendim klonladım .. İngilizce'dir. İamgesler , javascriptler hepsi tamdır.. Sizin yapmanız gereken tek işlem zip içindekileri hostunuz root dizinine atmanız. Kullanmaya gelince (zipteki dosyaları anadizine attığınızı varsayarsak)
sitenizinismi.com adresine girmeniz yeterli. HTML olduğu için sayfayı editlemeniz çok kolay =)
Demo :
MSN Web Messenger
İndir :
zSHARE - webmessenger_cloned_byoktayusx.rar
rep için şimdiden tskLer.