• 31-08-2018, 15:50:56
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Kardes o zman bu konuyu ucretli script bolumune acacaktin..
    Gerci kulladigin site tk. uzantili, yani bedava.. Belki database icin kullandigin hostda sponsor host dur.. Bes kurus masraf etmeden para kazanayim dusuncesi icindesin sanirim..Ama yanlis dusunuyon..

    Kolay gelsin kardes..
  • 31-08-2018, 21:22:49
    #20
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardes o zman bu konuyu ucretli script bolumune acacaktin..
    Gerci kulladigin site tk. uzantili, yani bedava.. Belki database icin kullandigin hostda sponsor host dur.. Bes kurus masraf etmeden para kazanayim dusuncesi icindesin sanirim..Ama yanlis dusunuyon..
    Kolay gelsin kardes..
    Bu uygulama 1 ay süre kadar ücretsiz olacaktı. Fakat sizin gibiler yüzünden ve çok fazla user kaybettiğim için kapatacaktım , yanlışlıkla sunucudaki dosyaları sildim bu da bir vesile oldu.

    .tk diyorsun varsa haftalık 30 Bin tekil kullanıcı var ? Var mı sende böyle sistem varsa lütfen kur sen paylaş onu kullanalım ne dersin ?

    VE SİSTEM BANA AİT İSTEDİĞİM ZAMAN KAPATIR İSTEDİĞİM ZAMAN AÇARIM. BEĞENMİYORSAN KULLANMAYIN EĞER AÇTIĞIMDA KULLANIRSANIZ .TK DOMAİNLİ SİTENİN APİSİNİ BÜTÜN SİTELERİNİZİ ENGELLERİM. VE SİZİ R10 ÜZERİNDEN ENGELLİYORUM BOŞ YAPTIĞINIZ İÇİN.
  • 01-09-2018, 02:24:44
    #21
    Link kırık.
  • 01-09-2018, 15:36:58
    #22
    Üyeliği durduruldu
    V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu uygulama 1 ay süre kadar ücretsiz olacaktı. Fakat sizin gibiler yüzünden ve çok fazla user kaybettiğim için kapatacaktım , yanlışlıkla sunucudaki dosyaları sildim bu da bir vesile oldu.

    .tk diyorsun varsa haftalık 30 Bin tekil kullanıcı var ? Var mı sende böyle sistem varsa lütfen kur sen paylaş onu kullanalım ne dersin ?

    VE SİSTEM BANA AİT İSTEDİĞİM ZAMAN KAPATIR İSTEDİĞİM ZAMAN AÇARIM. BEĞENMİYORSAN KULLANMAYIN EĞER AÇTIĞIMDA KULLANIRSANIZ .TK DOMAİNLİ SİTENİN APİSİNİ BÜTÜN SİTELERİNİZİ ENGELLERİM. VE SİZİ R10 ÜZERİNDEN ENGELLİYORUM BOŞ YAPTIĞINIZ İÇİN.
    Kardes indiremedimki ilk baslarda..Verdigin linkden indirdim ondada sorun oldu,ftp den atma engeli var..Sanki kullanmisim gibi senin yuzundekiler diyosun..
    Madem sistemin bu kadar kucukdu neden ucretsiz script bolumunde paylastin..Beni r10 uzerinden egelleme yapmissin cokda umurumdaydi..Ben yaklasik 7 senedir bu sitede uyeyim ve burdaki paylasimci arkadaslar sayesinde paylasrak cok seyler ogerndim..
    Ama senin gibi boyle bir paylasim dusuncesi olan ilk defa gordum..Ucretsiz scripte aciyim 1 ay sonra kapatirim ve kullanan kisiler bana muhtac olur diye dusunmussun ama oda olmamis malesef..
    Neyse kardes fazla polemige girmek istemiyorum..Sana hayirli isler, bol gunesler..