tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardes o zman bu konuyu ucretli script bolumune acacaktin..
Gerci kulladigin site tk. uzantili, yani bedava.. Belki database icin kullandigin hostda sponsor host dur.. Bes kurus masraf etmeden para kazanayim dusuncesi icindesin sanirim..Ama yanlis dusunuyon..
Kolay gelsin kardes..
Bu uygulama 1 ay süre kadar ücretsiz olacaktı. Fakat sizin gibiler yüzünden ve çok fazla user kaybettiğim için kapatacaktım , yanlışlıkla sunucudaki dosyaları sildim bu da bir vesile oldu.

.tk diyorsun varsa haftalık 30 Bin tekil kullanıcı var ? Var mı sende böyle sistem varsa lütfen kur sen paylaş onu kullanalım ne dersin ?

VE SİSTEM BANA AİT İSTEDİĞİM ZAMAN KAPATIR İSTEDİĞİM ZAMAN AÇARIM. BEĞENMİYORSAN KULLANMAYIN EĞER AÇTIĞIMDA KULLANIRSANIZ .TK DOMAİNLİ SİTENİN APİSİNİ BÜTÜN SİTELERİNİZİ ENGELLERİM. VE SİZİ R10 ÜZERİNDEN ENGELLİYORUM BOŞ YAPTIĞINIZ İÇİN.